Kao što kompanije ulažu u prepoznatljivost svog branda da bi uspjele na tržištu, tako i svatko od nas mora uložiti u sebe da bi razvijao svoju karijeru. Zapravo, osobni branding je postao presudan za profesionalni uspjeh.
U 21. stoljeću ponuda i potražnja na tržištu rada su se stubokom promijenile. Usprkos globalizaciji i naoko velikoj ponudi radne snage, teško je pronaći prave talente. Zašto ne bi pronašli baš Vas?
Danas, ako se Vaše ime ne pojavljuje u rezultatima tražilica, zapravo kao da ni ne postojite. U ovom digitalnom, virtualnom svijetu poslovno umrežavanje putem društvenih mreža povećava Vašu vidljivost, a time i šanse da nekom recruiteru baš VI zapnete za oko.
Strategija ljudskih potencijala Europa 2020 pomoći će vam da neformalnom i informalnom edukacijom postanete konkurentniji na tržištu rada, jer ćete moći razne jezične, informatičke i druge radionice upisati u tzv. europsku putovnicu vještina. U ovu "putovnicu" moći ćete upisivati sve svoje vještine i druga neformalna znanja, kao i profesionalno iskustvo, te tako nadopuniti podatke iz vašeg životopisa.
Drugim riječima, kreirat ćete svoj osobni "brand". No, kao i svaki drugi brand, tako i Vi Vaš morate znati plasirati na tržište. Vi ste ponuda, na tržištu Vas čeka potražnja - Vaši potencijalni poslodavci. Da bi znali kako, ili kako najbolje, postoje vrhunske radionice kao što je naša u ADIZ-u. Na njima ćete naučiti sve što ste oduvijek htjeli znati o strategijama i alatima osobnog brandiranja putem društvenih mreža na zanimljiv i praktičan način:
OSOBNI BRANDING ILI KAKO UPRAVLJAMO SVOJOM KARIJEROM
Želite imati izvrsnu reputaciju?
Želite se istaknuti u moru sličnih Vama?
Želite uspješnu karijeru?
Ako je Vaš odgovor na ova pitanja DA, onda ste došli na pravo mjesto. Ova je radionica namijenjena onima koji žele već danas zakoračiti u budućnost upravljanja svojim profesionalnim razvojem.
Sadržaj edukacije:
1. dan: Strategije osobnog brandinga
- Budućnost je sada: strategija ljudskih potencijala Europa 2020
- Jesmo li konkurentni svojim znanjima i vještinama? Hrvatska i EU
- Dolaze neki novi klinci – jesu li nam Generacije X i Y kolege ili konkurencija?
- Cjeloživotno učenje i razvoj
- Zašto brendirati sebe?
- Digitalna prisutnost i upravljanje vlastitom karijerom
- Po čemu se razlikujem od drugih i kako to pretvoriti u prednost
- Moji planovi: kamo želim stići i kako to ostvariti?
- Potraga za talentima: jesam li uočljiv(a)?
- Kako kreirati brendiranu poruku
2. dan: Alati osobnog brandinga i umrežavanje
- Kako komunicirati osobni brand na profesionalan način
- Pisane poruke: životopis, poslovne društvene mreže, eseji
- Komunikacija uživo: kako se najbolje predstaviti na intervjuu
- Zašto networking?
- Upravljanje karijerom u svijetu digitalnih komunikacija
- Društvene mreže i kako se najbolje prezentirati
- Trendovi 2015 i dalje...
Spremni?
Ne odgađajte vaš napredak u karijeri, javite nam se već sutra na adiz@adiz.hr i nađite posao svojih snova.
Nema komentara:
Objavi komentar